Leden 2008

Dark Sanctuary - Les Mémoires Blessées

19. ledna 2008 v 11:27 | LucY |  Hudba - texty, videa, překlady, info

Doporučuju poslechnout. Je to fakt krásný.. Kdyby tu melodii někdo chtěl, stačí napsat na mail a já vám ji pošlu (mail najdete v rubrice: Já... A v kontaktíkách) ;-)

Victoria Frances

17. ledna 2008 v 21:10 | LucY |  [..Nezařazené..]
Stránky Victorie

Všem doporučuji.. Tak nadherne obrazky jsem ještě neviděla..a když u toho ještě hraje ta krasna hudba..Je to vážně dokonalé..!!

Pagasové

13. ledna 2008 v 13:57 | LucY |  Obrázky

Jednorožci

13. ledna 2008 v 13:24 | LucY |  Obrázky

Elfové

13. ledna 2008 v 13:12 | LucY |  Obrázky

Draci

13. ledna 2008 v 13:06 | LucY |  Obrázky

Me to You

13. ledna 2008 v 11:42 | LucY |  Obrázky

H.I.M. - Vampire Heart (song+mp3 ke stažení)

8. ledna 2008 v 17:20 | LucY |  Hudba - texty, videa, překlady, info
Tahle je má nejoblíbenější, tu bych mohla poslouchat pořád...


Stáhni

H.I.M. - Sleepwallking past hope (song+mp3 ke stažení)

8. ledna 2008 v 16:56 | LucY |  Hudba - texty, videa, překlady, info
Na tuhle jsem přišla nahodou, zalibila se mi, tak jsem ji sem dala:)


Ke stažení!

Královna Prokletých / Queen of the Damned

6. ledna 2008 v 10:59 | LucY |  Movies
"Po celá staletí čekala na tu správnou chvíli, aby se chopila moci nad svým ďábelským královstvím. Jmenuje se Akasha, skutečná matka všech upírů a její čas nadešel. Aaliyah hraje titulní roli ve stylovém upírském příběhu na motivy upíří kroniky od Anne Riceové. Stuart Townsend, vystupuje jako Lestat, nemrtvý antihrdina, známý z filmové adaptace knihy Anne Riceové ""Interview s upírem"". Lestat se tentokrát uchýlí do tmavého světa plného tetování a piercingu. Stává se z něj rocková hvězda a jeho gotická hudba linoucí se z reproduktorů po celém světě přiláká pozornost všemocné Akashy. Spolu by mohli navždy ovládnou svět. Jejich věčné panování může zhatit jen jediná věc: Lestatova posedlost smrtelníkem z masa a kostí.


Astrální cestování

2. ledna 2008 v 9:00 | LucY |  Magie a kouzla
Jak se pohybovat
Abyste se pohnuli v astrální formě, musíte to prostě udělat. Nepřemýšlejte o tom, co děláte, jen to dělejte. Musíte se přimět k pohybu, měnit směr a zastavit. To je nejlepší rada, jakou vám tu mohu dát. Skutečně se to musíte naučit tím, že to děláte. Užijte si to. Když jste se naučili základní pohyb, nezkoušejte hned něco příliš náročného.
Držte se při zemi a naučte se nejprve pohybovat po okolí. Cvičte si to při rozdílných rychlostech, dokud se to nenaučíte řídit.
Učení se létání
Stejným způsobem, jakým jste se naučili základní pohyby, tj. s použitím mysli, se naučte létat. Nejprve zjistíte, že na vás působí cosi velmi podobného gravitaci. Vyletíte do vzduchu, jen abyste se vzápětí pomalu snesli zpět k zemi. Vytrváte-li, začnete se pohybovat v řadách krátkých létacích skoků. To je způsobeno částečně zvykem a částečně základním pohybovým problémem. Jakmile váš pohyb způsobí ochabnutí mentální činnosti, klesnete zpět k zemi. Tím se zastaví vaše letová setrvačnost a gravitační zvyk vás stáhne dolů. Můžete se pokoušet, stejně jako jsem to děla já, běžet dolů ulicí, odlepit se od země a vzlétnout. Pak použijte svou vůli k provádění pohybu, stejně jako u základních pohybů. Žádná gravitace na vás v astrální formě nepůsobí. Létat budete od okamžiku, kdy se o tom přesvědčíte.
Rychlost
Tři rychlosti definované S. Muldoonem a běžně uznávané jsou pouze základním vodítkem. Zde jsou:
  1. Rychlost chůze
  2. Okamžikové cestování
  3. Rychlost automobilu
Myslím, že tyto tři rychlosti nejsou již aktuální. Bývaly to jediné typy rychlostí známé většině lidí. Dnes však naši mysl připravily filmy, počítačové hry a cestování letadlem na mnohem vyšší rychlosti. S praxi a dobrou mentální kontrolou můžete měnit svou rychlost podle svých úmyslů od rychlosti chůze až po nadzvukové rychlosti.
Velkým problémem pro začátečníka je však kontrola směru a rychlosti. Má to hodně co do učení s tím, jak je projekce stálá a jaké máte zkušenosti s působením své vůle na pohyb.

Kouzlo - Pozitivní magie

2. ledna 2008 v 8:58 | LucY |  Magie a kouzla
Je jedinná Síla, jež pohybuje Měsícem, prostupuje tebe. Síla jež rozzářila Slunce, rozzáří i tvůj život. Je ženská a je mužská, je oblakem i deštěm, ukryta sídlí ve zvlhlé Zemi, v kořenech a v klíčících semenech. To ona zvedá vítr. Je veškerý život, zrozený i nezrozený, na této Pláni i v rovin příští. Viditelná i neviditelná, na planetě i hvězdě. Je nekonečná, žehnající a ochraňující, hojí a tvoří. Míří kupředu i zpět v čase, proniká celým vesmírem. V tomto životě a v miliardách životů, jenž teprve nastanou, jakožto i v životech minulých. Tato Síla je tvojí Sílou a je i mojí. Je Bohyní a Bohem. Využij ji pro balho veškerenstva a v souladu se svobodnou vůlí všech, s vyrovnanou myslí a s radostí - aby požehnala tvému životu. A tak se staň!!

Magické zákony

2. ledna 2008 v 8:46 | LucY |  Magie a kouzla
1. Vše se ti 3x vrátí. Dobré i zlé. (Není myšleno množství, ale síla toho.)
2. Každý má svobodnou vůli (kouzlo proti svobodné vůli je černá magie, např. získání lásky konkrétní osoby).
3. Pokud děláš kouzlo pro druhého, tak jen vždy s jeho svolením (stačí se dotyčné osoby prostě zeptat).
4. Magie je umění vyvolat v souladu s vůlí změny ve vědomí a v hmotném světě.
5. Tím, že si budeš říkat, že jsi čaroděj-ka nebo mág a nosit 1000 amuletů a talismanů z Tebe čaroděje neudělá.
6. Pokud děláš kouzlo, tak nesmíš pochybovat (snad se to splní . . . není dobrá formulace a ani způsob myšlení).
7. Je potřeba vždy jednat v souladu (hledáš-li práci, tak se koukej na inzeráty - sama si Tě doopravdy nenajde).
8. Pokud znáš svoji budoucnost, tak ji můžeš změnit (minulost už byla, přítomnost je a budoucnost se vytváří).
9. Dej si pozor na své přání - uvědom si co skutečně chceš (k čemu Ti bude auto bez peněz na benzín).
10. Pokud uděláš nějaké kouzlo, vždy by jsi měl-a vědět jak ho zase zrušit nebo odvolat.
11. Neplýtvej kouzly - magická síla by Ti mohla chybět ve chvíli, kdy ji budeš skutečně potřebovat.
12. Nečaruj za peníze - magická moc je dar a proto ho můžeš zase jen darovat.

Dracula - Pán upírů

1. ledna 2008 v 22:32 | LucY |  [..Upíři a vše okolo nich..]
Předem: Sice to vypadá dlouhé, ale tenhle článek se čte opravdu rychle. Doporučuji;-)
Určitě mezi vámi není nikdo, kdo by neznal příběh o hraběti Drakulovi, královi upírů. Možná ale už ne všichni víte, že celý příběh není jen holý výmysl, že se v něm skrývají i zrnka pravdy. Nejen, že existuje Transylvánie (jinak také Valašsko) i vesnice Bystrice, kam je děj románu situován, existoval i hrabě Drakula.
Kolem r.1440 se na území Valašska, ležícím v dnešním Rumunsku, objevil rytíř Vlad III., který sváděl tvrdé boje s tureckými nájezdníky. Rytíř nosil na svém štítu a na korouhvi symbol zlatého draka, což byla pocta, kterou mu udělil římský císař podle starobylého zvyku, zavedeného již císařem Konstantinem. Drak se latinsky řekne "dracon", ale valašští horalé si toto slovo změnili na "dracul" - odpovídalo to totiž lépe jejich jazyku. Tímto jménem začali tedy Vlada III. nazývat. Vlad Drakul byl zpočátku bojovník odvážný, později však Turkům ustoupil a jako rukojmí za svou poslušnost jim dal své syny Vlada a Radu. Mladý Vlad strávil mnoho let pod tureckým "dohledem" a často se setkával s ukrutnostmi typu napichování lidí na zaostřený dřevěný kůl atd., jimiž Turci trestali své odpůrce. Je více než pravděpodobné, že právě tyto zážitky z dětství měly na Vladovu osobnost zhoubný vliv. Když se mu totiž podařilo od Turků uprchnout a vrátit se do své vlasti, převzal moc po svém otci a začal vládnout - a to velmi krutě. Mezi lidmi se mu začalo říkat "Drakula", tedy drakův syn. O Drakulovi se hovoří v mnoha písemnostech, hodnocení jeho osoby se však rozcházejí. Podle jedněch byl hrdina, podle druhých psychopat, další tvrdí, že to byl dobrodinec, jiní zase, že masový vrah. Pravdou je, že byl neohrožený bojovník - nebál se postavit se s hrstkou ozbrojených sedláků mohutné turecké armádě, nad kterou nakonec po mnoha bojích zvítězil a získal tak nezávislost Rumunska. Ve své zemi nastolil právo a pořádek, avšak poněkud drsným způsobem - za sebemenší přestupek byl trest smrti - nabodení na dřevěný kůl, což Drakula odkoukal v tureckém zajetí a později za své vlády hojně praktikoval. Za své vlády nechal popravit několik desítek tisíc tureckých vojáků a přes 100 000 svých poddaných (tehdy mělo Rumunsko asi 500 000 obyvatel), všechny tímto krutým způsobem. Jen jednou udělal výjimku - to když se rozhodl zbavit zemi chudoby a definitivně vyřešit otázku příživnictví a žebroty. Učinil to způsobem vskutku originálním: sezval žebráky z celé své země k hostině do domu, který dal hned po předkrmu uzavřít a pak zapálit i s hosty.
Zdá se, že Drakula byl skutečně sadistický psychopat. Pro svou zálibu napichovat lidi na kůl si vysloužil přezdívku "Tepes" čili Napichovač, pod kterou je znám i v současnosti. Ačkoli tedy skutečný Drakula byl bytost krvelačná, s upírstvím zřejmě neměl nic společného. Přesto se po jeho smrti rozšířily legendy, že z Drakuly se stal upír. Historikové tvrdili, že Drakula je pohřben v hrobce v klášteře na ostrově Snagov uprostřed stejnojmenného jezera, čtyřicet kilometrů od Bukurešti. Oficiální otevření hrobky v roce 1931 však přililo olej do ohýnku lidových legend - hrobka byla totiž prázdná. Našly se v ní jen zvířecí kosti a staré rumunské nádoby. Otázka, kde se tedy nalézají ostatky Drakuly, je dodnes nezodpovězena. Rumunští historici jsou však stále přesvědčeni, že ve snagovském klášteře - podle jedné teorie je totiž Drakula skutečně v hrobě před oltářem, jenže hlouběji, než se kopalo při průzkumu v roce 1931. Horní hrob se zvířecími kostmi měl prý jen odvrátit pozornost a odradit vykradače hrobů od toho skutečného, který je pod ním. Tento způsob utajení hrobek užívali i staří Egypťané. Další možnost je, že Drakulovi patří ostatky, které byly nalezeny v nepoznamenaném hrobě poblíž dveří kaple. Kromě lidských kostí tam totiž byly nalezeny i útržky červené hedvábné látky a šperky s Drakulovým znakem. Tyto nálezy byly dopraveny do bukurešťského Historického muzea, odkud však záhadným způsobem zmizely. Dodnes nebylo vysvětleno, kam se vše podělo.
NEUSTÁLÝ STRACH
Ačkoli by se mohlo zdát, že mýtus upírství nemohl do dnešních dnů přežít, opak je pravdou. Obzvláště v zemi hraběte Drakuly - rumunské Transylvánii - je mezi některými vesničany strach z upírů zakořeněn a ještě dnes je tak veliký, že mnohdy rozpoutá davovou hysterii s tragickým koncem. Stalo se dokonce, že vystrašení vesničané povraždili rodinu, o jejíchž členech si mysleli, že jsou upíři. Nešlo vlastně o vraždu v pravém slova smyslu, ale o "likvidaci upírů" - dotyčným osobám prokláli srdce dřevěnými kůly, jak radí postup zahubení upíra.

O upírech jednoduše.

1. ledna 2008 v 22:16
Upíři nebo také vampýři, jsou nemrtvé bytosti, které bývaly lidmi, a které se živí lidskou krví. Někdy se mohou objevovat v podobě krvežíznivého netopíra. Upíři pobývají většinou na starých hradech (ale není to žádná podmínka, jen to vrhá tajemnost;-) , a po setmění se potloukají v temných ulicích a barech. Spí ve dne v rakvích a v noci chodí na lov (lidí). Bojí se denního světla (slunce). Jsou bledí, mívají tmavé kruhy pod očima a krvavě rudé rty, ze kterých vykukují delší špičáky než má normální člověk, kterými sají krev. Svými špičáky se zakousávají většinou do tepen na krku nebo také do ramen v místech blízko krku. Ale když se to tak vezme. Mohou se zakousnout kamkoli. Stačí když budou sát a dopadnete stejně.. Mají mnohem větší sílu než lidé. Nosí většinou dlouhé černé pláště. Samozřejmě jsou i upíři ženského pohlaví - upírky. Bývají provokativní a žádoucí pro muže. Někteří upíři jsou dost elegantní a charizmatičtí, takže jim oběť - žena- podlehne kolikrát dobrovolně. Upír nesmí vysát svou oběť uplně (vysát poslední kapku krve). Jinak by si ho tělo oběti vtáhlo do sebe. Pokud chce upir udělat z člověka upíra. Musí ho kousnout a nechat ho napít upíří krve (toho upíra,který ho kousnul). Avšak upíři obvykle nevysávají oběť co nejvic to jde. Jen tak, aby se zasitili.

Co to vlastně upír je?

1. ledna 2008 v 21:59 | LucY |  [..Upíři a vše okolo nich..]
Co to vlastně upír je? Moderní upír je souhrnem několika bytostí, jejichž popis by byl velmi zdlouhavý a navíc pravděpodobně i zbytečný, protože výzkumy v této oblasti stále pokračují, ale můžeme se pokusit o jisté zjednodušení.
V lidové kultuře velké části Evropy se můžeme setkat s tzv. revenanty, tedy těmi, kdo se vrátí ze smrti a vlkodlaky, což byli podle jednoho výkladu dobří čarodějové sestupující v podobě vlka do podsvětí bojovat za dobrou úrodu. V slovanském prostředí existovaly pak různé mory - opět duchové, hlavně příbuzných, které pokud nebyly náležitě vypuzeni připravovaly své blízké o životní sílu (ale například i o prostor, zabírali židle ve světnicích a podobně). Vlivem křesťanství se všem těmto bytostem přiřadilo jednoznačně negativní znaménko a začaly se dávat do souvislosti s hříchem a Satanem. Pohřbená těla nepodléhající rozkladu odporovala známému 'prach jsi a v prach se obrátíš' a jako taková narušovala správný běh světa a jako taková MUSELA být zlá. Postupně, s přispěním i přežívající antické mytologie (harpyje a lamie) se vykrystalizovala představa bytosti potrestané za své hříchy, která není již členem společenství lidí (proto jim také škodí světlo, proto v některých variantách musejí být do lidského obydlí napřed pozváni aj.) a jejich touha po lidské krvi je zvrácenou parodií na přijímání Krve Páně, stejně jako důkazem jejich zvířeckosti (krev, tepelně neupravené maso). Vlivem gotických románů a romantismu se pak ovšem tyto často vulgární postavy pohybující se spíše na venkově transformovaly až do svého prvního vrcholu, hraběte Draculy.